Acasă Dietă și Slăbire Dieta Balerina | Slăbești 1 KG în fiecare zi

Dieta Balerina | Slăbești 1 KG în fiecare zi

157
0

Dieta Balerina | Slăbești 1 KG în fiecare zi

Dieta balerinelor îți permite să scapi de kilogramele în plus într-un mod controlat, dar nu restrictiv. Scăderea în greutate din prima zi se datorează în principal unei eliminări a excesului de apă și a scăderii cantității alimentelor consumate – ceea ce cauzează pierderea în greutate din primele zile cu o viteză amețitoare!

Regulile Dietei Balerina

Dieta balerina este are un plan echilibrat, ușor de tolerat, care pune accent pe limitarea porțiilor de alimente și a caloriilor.
Toate alimentele care ar putea contribui la creșterea kilogramelor în plus sunt obligatoriu eliminate în acest regim, cum ar fi carbohidrații și alimentele de tip fast-food, produsele sărate, cum ar fi covrigeii sau biscuiții sărați (da, fac rău!), mâncarea prăjită și tot ce este gras!

Accentul se pune, de asemenea, pe consumul de fructe, legume, orez și mese de ovăz, împreună cu iaurt, surse de proteine slabecare, în general, oferă suficiente substanțe nutritive fără a fi prea bogate în grăsimi.

Consumul a minim 2 l cu lămâie de apă pe zi

Consumul a 2 litri de lichide pe zi reprezintă aportul optim pentru orice persoană activă din punct de vedere fizic. În plus, apa înainte cu 30 de minute de masă va ajutalareducerea apetitului, îmbunătățind în același timp și procesele metabolice

Distribuirea meselor în Dieta Balerina

O dietă bună nu ține doar de ceea ce mănânci, ci și de momentul în care mănânci.
Mesele trebuie luate cam la 3 ore distanță iar cina trebuie să fie cu cel puțîn trei ore înainte de somn. Mâncatul la momentul potrivit vă va ajuta organismul să absoarbă mai bine substanțele nutritive și îi va oferi suficientă energie pentru o stare de bine.

Principalele grupe de alimente și proporțiile pe care le poți consumă zilnic în cadrul dietei balerină sunt:

Fructe și legume (30%)
Carbohidrați: se găsesc în alimente precum pâinea, peștele, cartofii, orezul sau porumbul (30%)
Proteine: pește, carne de pasăre, ouă fierte (20%)
Lapte și lactate cum ar fi brânză de vaci sau iaurt (15%)
Grăsimi și zaharuri: unt, uleiuri, cafea, ceai, sosuri etc (5%)

Articolul precedentDecorațiuni de toamnă pentru casă
Articolul următorCum să folosești propolisul pentru îngrijirea pielii